×

Klachten

YES & You zet zich in om jou zo goed mogelijk te ondersteunen en begeleiden. Toch kan het gebeuren dat er misverstanden of ergernissen ontstaan en/of dat je niet tevreden bent over de begeleiding die je krijgt. Wij nemen klachten en signalen uitermate serieus en zullen dit ten alle tijden bespreekbaar maken. Als je een klacht hebt, zijn er verschillende mogelijkheden om deze bespreekbaar te maken en/of in te dienen.

In de eerste instantie hopen wij dat je dit bespreekbaar kunt maken met de desbetreffende medewerker of de zorgcoördinator. Ze zullen dan zo snel mogelijk proberen een oplossing te vinden. Het kan voorkomen dat dit niet altijd lukt en/of je hier geen ruimte voor ziet.

Ook kan een klacht bespreekbaar worden gemaakt per mail. Dit kan naar het e-mailadres: klachten@yes-you.nl . We zullen dan zo spoedig mogelijk contact met u opnemen.

Heeft u behoefte aan ondersteuning bij het indienen van uw klacht of komt u er met ons niet uit dan kunt u contact opnemen met de onafhankelijke klachtenfunctionarissen van Klachtenportaal Zorg via hun website.

ISO 9001:2015 certificering